- Komerční sdělení -finance
DomůRady a NávodyVěci, kterým je potřeba se u snídaně vyhnout: Pokud si je totiž...

Věci, kterým je potřeba se u snídaně vyhnout: Pokud si je totiž dopřejete, bráníte organismu začít spalovat

I když mnozí lidé v dnešní době podlehli trendu nesnídání, stále se najde skupina takových, kteří toto jídlo považují za nejpodstatnější v rámci dne. Ono je vlastně jedno, v jaké době si snídani dáte, zkrátka klíčovou roli hrají potraviny, které dopřejete svému tělu jako první. Proto byste jejich výběru měli věnovat speciální pozornost, obzvlášť, když se snažíte formovat si figuru a shodit. Určitým potravinám a jídlům je jednoduše lepší se vyvarovat, protože zbytečně zpomalují metabolismus. Dokonce jde io ty, které se tváří zdravě.

Potraviny s omega-6 mastnými kyselinami
Klidně si ráno dejte ořechy, ryby, uzeného lososa. Toto jsou vše potraviny, které obsahují prospěšné omega – 3 mastné kyseliny. Ovšem ty, které mají zejména omega-6, byste zejména ve snídaňovém čase měli omezit. Zpomalují totiž metabolismus a to ve výraznější míře, než předpokládáte.

Pocházejí z živočišných tuků a najdete je v másle či smetaně. Takže místo chleba s máslem si ráno raději dejte kvalitní mrkvovou pomazánku.

Sladké cereálie
Jedná se o rychlou formu snídaně, která se na první pohled opravdu tváří i velmi zdravě. Nicméně, ty, které koupíte běžně v obchodě, obsahují většinou velké množství karbohydrátů, které člověka sice zasytí, ale na velmi krátkou dobu a pak je metabolismus zase zpomalen.

Namísto ať si připravte klasické neslazené vločky, přidejte dobrý řecký jogurt, ovoce a posypte to skořicí. Pro svoji figuru tak uděláte mnohem víc.

Kupováno smoothie
Opět jde o snídani, která představuje jakousi zkratku. Je to rychle, tváří se to efektivně a kvalitně, ale opak je pravdou. Téměř všechny druhy kupovaných smoothie obsahují zbytečné množství přidaného cukru, který sice vytvoří pocit sytosti, ale opět jen na krátkou dobu a následně jak vám klesne hladina inzulínu, dostanete vlčí hlad. A to je něco, co rozhodně postavě neprospívá. Proto, když máte rádi tuto formu snídaně, raději si smoothie připravte doma.

Bruschetta with scrambled eggs and broccoli on a grain crispbread with sesame seeds and flaxseed on a plate on the table. Top view

Tehdy přesně víte, co do něj přidáváte a nejenže si ušetříte kalorie, ale opravdu můžete využít ovoce a zeleninu, které patří mezi výrazné spalovače tuků. Výborný je například grep, maliny, špenát a trošku skořice.

zeny

Mohlo by Vás zajímat

PR článek